
Πνιγόμαστε; Émile Gallé, Main aux Algues et aux Coquillages
Παρακολούθησα και εγώ το «διάγγελμα» του «Πρωθυπουργού» (εντός εισαγωγικών, διότι δε με έπεισε ότι θέλει να κυβερνήσει) στο λαό. Όπου λίγο πολύ, μας είπε πως:
-
η κρίση έρχεται (τον τελευταίο ενάμιση χρόνο και λίγα σου βάζω Πρόεδρα…)
-
η κρίση δε θα είναι τόσο δύσκολη για την Ελλάδα όσο για τον υπόλοιπο κόσμο, λόγω της φωτισμένης οικονομικής πολιτικής του (ναι φυσικά αγορίνα μου…)
-
η κρίση θα είναι – παρ’ ολ’ αυτά – δύσκολη για τα επόμενα δύο χρόνια (τι μου λες, φωστήρα μου, και εγώ που νόμιζα πως μετά το 2009 θα τρώγαμε με δέκα μασέλες)
-
έχει super duper wow πολιτικές για την αντιμετώπιση της κρίσης (αυτό εννοείται – άλλωστε γι’αυτό τον ψήφισε, δις, ο ΕΛληνικός λαός, επειδή είναι τεχνοκράτης και άνθρωπος της δράσεως)
-
ανεύθυνοι και κακοί άνθρωποι που θέλουν να χαϊδεύουν τ’ αυτιά του κυρίαρχου λαού, πρόκειται να προκαλέσουν εκλογές, αρνούμενοι να ψηφίσουν την επιλογή του κόμματός του για Πρόεδρο της Δημοκρατίας, του χρόνου την άνοιξη (πως γίνεται να χαϊδεύει κανείς τ’ αυτιά του λαού ζητώντας εκλογές, ήτοι λέγοντάς του ότι λάθος ψήφισε πριν δύο χρόνια, αυτό δεν το κατάλαβα ποτέ! Επίσης, οι σατανικοί αυτοί τύποι ζητούν εκλογές από την επομένη των προηγουμένων εκλογών – τέτοια διαφορά φάσης στην κατανόηση πια;)
-
αυτό δημιουργεί κλίμα εκλογολογίας που είναι κακό για την οικονομία (κακό που δε μπορεί να αναστρέψει η φωτισμένη οικονομική πολιτική του; Δεν το πιστεύω!)
-
γι’ αυτό χρειάζονται εκλογές εδώ και τώρα!

J.S. Chardin, Νεκρά φύσις με νωπή λαϊκή εντολή
Από πολιτική, δε ξέρω πολλά, τ’ ομολογώ. Ας πιάσουμε λοιπόν το Σύνταγμα, που το κατέχω λίγο καλύτερα.
A. Για τη διάλυση της Βουλής που θέλει ο «Πρωθυπουργός», μας αφορά το εξής άρθρο (surprise! όπως το αναθεώρησε ο Ανδρέας Α’ Παπανδρέου ο Β’ το 1986):
Άρθρο 41
… 2. O Πρόεδρος της Δημοκρατίας διαλύει τη Bουλή με πρόταση της Kυβέρνησης που έχει λάβει ψήφο εμπιστοσύνης, για ανανέωση της λαϊκής εντολής προκειμένου να αντιμετωπιστεί εθνικό θέμα εξαιρετικής σημασίας. Aποκλείεται η διάλυση της νέας Bουλής για το ίδιο θέμα.
Το τί έχει προωθηθεί ως θέμα Εθνικής σημασίας κατά τη διάρκεια του βίου αυτής της πολύπαθης διάταξης (που ψήφισε μεν ο Αντρέας αλλά χρησιμοποίησαν σχεδόν όλοι οι υπόλοιποι μετά απ’αυτόν!) δε λέγεται (Μακεδονικό; Οικονομία; Προϋπολογισμοί; You name it!). Αντιγράφω τμήμα του άρθρου του κ. Καλλιγκόπουλου από την Καθημερινή:
Με εξαίρεση τις εκλογές της Βουλής ‘85 – ’89, που κάλυψε πλήρως την συνταγματικώς προβλεπόμενη τετραετία και της Βουλής 2000 – 2004 που την έφθασε στο όριο μηνός, για όλες τις άλλες -σε μεγαλύτερο η μικρότερο απομείναντα χρονικό ορίζοντα- από όλους τους πολιτικούς ηγέτες έγινε επίκληση του άρθρου 41 παρ.2 του Συντάγματος … Το καλοκαίρι του 2007 ο κ. Κ. Καραμανλής επικαλέστηκε ως μείζον θέμα την κατάρτιση του προϋπολογισμού του 2008, ενώ αυτή τη φορά λόγω της ρητής διάταξης του Συντάγματος ότι «αποκλείεται διάλυση της νέας Βουλής για το ίδιο θέμα», θα πρέπει να επικαλεστεί άλλο λόγο.
Ο συγγραφέας χρησιμοποίησε τον εύγλωττο τίτλο: «Κανόνας και όχι εξαίρεση η επίκληση ΄εθνικού λόγου΄». Το άρθρο 41.2 του συντάγματος είναι η εξαίρεση στον κανόνα του άρθρου 53.1 (εκλογές κάθε τέσσερα χρόνια). Ακόμη και πρωτοετής της Νομικής μπορεί να βεβαιώσει ότι η οποιαδήποτε εξαίρεση πρέπει να ερμηνεύεται στενά. Το ότι αυτό δε συμβαίνει στην Ελληνική «Δημοκρατία», δείχνει ακριβώς την πχιότητα του πολιτεύματος μας – και του πολιτικού που επιζητεί τέτοιες λύσεις.
Αυτά εισαγωγικά. Επί της ουσίας σκέφτομαι τα εξής.
- Είναι δυνατόν να θεωρείται – από μια κυβέρνηση που ομνύει ότι έχει το σχέδιο και τη βούληση να αντιμετωπίσει την κρίση – ως εθνικό θέμα εξαιρετικής σημασίας για τη διενέργεια εκλογών ότι το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης ζητά εκλογές; Είναι εξαιρετικό το προφανές;! Το (κάθε) κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης εξ ορισμού στην Καφρολάνδη ζητά εκλογές – μπας και κυβερνήσει! Το δε συγκεκριμένο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης με το συγκεκριμένο καταλληλότερο ζητούσε εκλογές εδώ και μήνες! Τι άλλαξε;
- Είναι μήπως το «κλίμα εκλογολογίας» εθνικό θέμα εξαιρετικής σημασίας; Μα, με αυτό τον τρόπο, οποιοδήποτε κλίμα καλλιεργήσουν οι γνωστοί (παλαιότερα…) στον Πρωθυπουργό νταβατζήδες, ανάγεται στη σφαίρα του Συντάγματος. Άλλωστε, δεν είναι μόνο οι νταβατζήδες που φτιάχνουν κλίμα. Αν το στραβό «κλίμα» θεωρηθεί εθνικό θέμα εξαιρετικής σημασίας, η (κάθε) κυβέρνηση (και οι πληρωμένοι κονδυλοφόροι της) μπορούν να χαλκεύσουν δυό-τρία στην καθισιά.
- Ακόμη και η ανικανότητα της κυβέρνησης να κυβερνήσει (αλίμονο, δεν υπαινίσσομαι κάτι τέτοιο!) δεν είναι εθνικό θέμα εξαιρετικής σημασίας, καθώς, αυτό που μετρά σε ένα κοινοβουλευτικό πολίτευμα είναι η εμπιστοσύνη της Βουλής. Ας θυμηθούμε το άρθρο 41.1:
Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας μπορεί να διαλύσει τη Bουλή, αν έχουν παραιτηθεί ή και καταψηφιστεί από αυτή δύο Kυβερνήσεις και η σύνθεσή της δεν εξασφαλίζει κυβερνητική σταθερότητα.
4. Τι είναι εθνικό θέμα εξαιρετικής σημασίας; Για μένα, ερμηνεύοντας στενά τη διάταξη, πρέπει να είναι εξωγενές και να μη μπορεί να αντιμετωπισθεί με τα συνήθη μέσα διακυβέρνησης, όπως αυτά εκφράστηκαν στο κυβερνητικό πρόγραμμα της απερχόμενης κυβέρνησης. Παραδείγματα:
-
- Πόλεμος
- Εκχώρηση εδαφών
- Εκχώρηση αρμοδιοτήτων (ΣΣ: τέτοια εκχώρηση έκανε η Συνθήκη της Λισσαβώνας, που ψηφίσθηκε νύχτα…)
- Κραχ
- Διεθνής χρεωκοπία ή επικείμενη χρεοκοπία της χώρας (ΣΣ: σε και από καθεστώς κοινοτικής επιτήρησης μπαινοβγαίνει η χώρα συνεχώς – το θεωρώ πλέον μη εξαιρετική περίσταση!)
Β. Για τη διάλυση της Βουλής που ΔΕΝ θέλει ο «Πρωθυπουργός», μας αφορά το εξής άρθρο (όπως – surprise ξανά – το αναθεώρησε ο Ανδρέας Α’ Παπανδρέου ο Β’ το 1986):
Άρθρο 32
… 3. Πρόεδρος της Δημοκρατίας εκλέγεται εκείνος που συγκέντρωσε την πλειοψηφία των δύο τρίτων του συνολικού αριθμού των βουλευτών. Aν δεν συγκεντρωθεί η πλειοψηφία αυτή, η ψηφοφορία επαναλαμβάνεται ύστερα από πέντε ημέρες. Aν δεν επιτευχθεί ούτε στη δεύτερη ψηφοφορία η οριζόμενη πλειοψηφία, η ψηφοφορία επαναλαμβάνεται ακόμη μία φορά ύστερα από πέντε ημέρες, οπότε εκλέγεται Πρόεδρος της Δημοκρατίας εκείνος που συγκέντρωσε την πλειοψηφία των τριών πέμπτων του όλου αριθμού των βουλευτών.
*4. Aν δεν επιτευχθεί ούτε και στην τρίτη ψηφοφορία η αυξημένη αυτή πλειοψηφία, η Bουλή διαλύεται μέσα σε δέκα ημέρες από την ψηφοφορία, και προκηρύσσεται εκλογή για ανάδειξη νέας Bουλής. H Bουλή που αναδεικνύεται από τις νέες εκλογές, αμέσως μόλις συγκροτηθεί σε σώμα, εκλέγει με ονομαστική ψηφοφορία Πρόεδρο της Δημοκρατίας με την πλειοψηφία των τριών πέμπτων του όλου αριθμού των βουλευτών. Aν δεν επιτευχθεί η πλειοψηφία αυτή, η ψηφοφορία επαναλαμβάνεται μέσα σε πέντε ημέρες και εκλέγεται Πρόεδρος της Δημοκρατίας εκείνος που συγκέντρωσε την απόλυτη πλειοψηφία του όλου αριθμού των βουλευτών. Aν δεν επιτευχθεί ούτε αυτή η πλειοψηφία, η ψηφοφορία επαναλαμβάνεται ακόμη μία φορά, ύστερα από πέντε ημέρες, μεταξύ των δύο προσώπων που πλειοψήφησαν και θεωρείται ότι έχει εκλεγεί Πρόεδρος της Δημοκρατίας εκείνος που συγκέντρωσε τη σχετική πλειοψηφία.
Σκέψεις:
Η διάταξη αυτή είναι απόλυτα σαφής. Αν η Βουλή είναι ανίκανη να εκλέξει (συναινετικά, ενόψει των μεγάλων πλειοψηφιών που απαιτούνται) τον Ανώτατο Άρχοντα της Χώρας, πρέπει να διαλυθεί.
Γιατί;
Διότι ο συνταγματικός νομοθέτης (= τα δύο μεγάλα κόμματα) θεώρησαν ότι η εκλογή ενός διακομματικά αποδεκτού ρυθμιστή του πολιτεύματος είναι ΤΌΣΟ σημαντική που να το αξίζει.
Η άποψη αυτή ενισχύεται αν κανείς συγκρίνει το χρόνο της θητείας της Βουλής (τετραετία) με το χρόνο της θητείας του Προέδρου (πενταετία). Μαθηματικά δηλαδή, η συντριπτική πλειοψηφία των Βουλών (τετραετίας) θα αντιμετωπίσουν το δίλημμα της εκλογής Προέδρου της Δημοκρατίας μια φορά. Και αυτό θα έπρεπε να ειδωθεί ως ένα υγιές στοιχείο του πολιτεύματος – όχι ως λόγος για διενέργεια εκλογών.
Από τα Α. και Β συνάγεται ότι:
Ο «Πρωθυπουργός» είναι καζουιστής (βαφτίζει εθνικό λόγο ό,τι του κατέβει), ευθυνόφοβος (φοβάται να κυβερνήσει την τετραετία που, καλώς ή κακώς, του έλαχε) και εν τέλει ανίκανος να κυβερνήσει (αν ένα κλίμα εκλογολογίας τον βγάζει από τα νερά του), ο δε αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης τουλάχιστον καταχραστής των θεσμών (διότι το Σύνταγμα θέλει συναίνεση στην εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας).
Σεπτεμβρίου 3, 2009 at 6:25 πμ
Σαν πρώτο σχόλιο, να πω ότι ο Κώστας Καραμανλής πήρε επιτέλους μια καλή απόφαση για τον τόπο: Να προκηρύξει εκλογές! Τώρα τι θα προκύψει από αυτές τις εκλογές δεν γνωρίζω… δεν είμαι πολύ αισιόδοξος αλλά σε κάθε περίπτωση οι εκλογές είναι μια ευκαιρία. Αν δεν οδηγήσει σε λύση, υπάρχουν και… άλλοι δρόμοι. Για την ώρα καλούμε όπως πάντα συστράτευση και ετοιμότητα στα κατά τόπους εκλογικά κέντρα.
Σεπτεμβρίου 3, 2009 at 6:51 πμ
Φίλε Undantag, πολύ σωστά τα γράφεις εκτός από την τελευταία πρόταση! Η εις άτοπον απαγωγή είναι αλάνθαστη μαθηματική μέθοδος η οποία οδηγεί σε σοβαρές επιλογές.
Εγώ, μένοντας στο γεγονός ότι ψηφίζουμε για να κυβερνηθεί η χώρα, το σύνολο της χώρας για την ακρίβεια, μπορώ να δώσω δια της εις άτοπον απαγωγής και μερικές άλλες απορρίψεις!
Κόμμα Ελλήνων Κυνηγών: ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙ
Αιτιολογία: Εκτός θέματος! 0 με άριστα το 20 στην έκθεση. Μιλάμε για διακυβέρνηση της χώρας και όχι για χόμπι. Να διαβάζετε και λίγο!
Πανελλήνιο Μακεδονικό Μέτωπο: ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙ
Αιτιολογία: Μιλάμε, και το επαναλαμβάνω, για όλη τη χώρα και όχι για τη Μακεδονία, την Καλαμαριά ή την πλατεία Σκρα.
ΛΑΟΣ: ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙ
Αιτιολογία: Μιλάμε για όλη τη χώρα και όχι για το φθίνον ορθόδοξο τμήμα της. Τη μπανάνα σας και πίσω στο κλαδί!
Δεν ισχυρίζομαι ότι δεν υπάρχουν καραγκιόζηδες στους εναπομείναντες. Με το ΚΚΕ π.χ. σακατεύομαι στα γέλια όταν π.χ. μιλάμε για πυρκαγιές και ακούμε ως τρόπο αντιμετώπισης την αντικρατική πάλη… Απλά, με τόσες απορρίψεις, η επιλογή κόμματος είναι πλέον μασημένη τροφή. Ορμάτε και πείτε τη γνώμη σας!!!
Σεπτεμβρίου 3, 2009 at 8:15 πμ
Υπενθυμίζονται τα εξής:
1. τον Αύγουστο του 2007, το ένα από τα δύο επικληθέντα εθνικά θέματα ήταν η οικονομία [προϋπολογισμός].
2. Τον Σεπτέμβριο του 2009 ο Πρωθυπουργός επικαλείται και πάλι την οικονομία, ως εθνικό θέμα επιβάλλον την διάλυση της βουλης.
3. Το άρθρο 41 παρ. 2 εδ. 2 Σ ορίζει, ότι απαγορεύεται η διάλυση της νέας Βουλής για τον ίδιο λόγο, που διαλύθηκε η προηγούμενη. Εδώ πρόκειται ΑΚΡΙΒΩΣ αυτή η περίπτωση.
4. Εν τοιαύτη περιπτώσει, ο ΠτΔ, έχοντας την σχετική συνταγματική ευχέρεια, οφείλει να μην κάνει δεκτό το ΠΔ που θα του κομίσει σήμερα ο Καραμανλής και να εφαρμόσει το άρθρο 38 παρ. 1 Σ, δίδοντας διερευνητική εντολή στο δεύτερο κόμμα κλπ..
5. Από τις μέχρι τώρα δηλώσεις, ο μόνος που φαίνεται να το έχει πιάσει είναι ο Καρατζαφέρης…
Τα σέβη μου
ΥΓ. Και να πεις ότι ο Καραμανλής δεν είχε κανένα συνταγματολόγο της προκοπής πλάϊ του, πάει στο διάολο… αυτό που έγινε αποδεικνύει, ότι η απόφαση του Καραμανλή ελήφθη ερήμην Προκόπη Παυλόπουλου…
Σεπτεμβρίου 3, 2009 at 8:44 πμ
[σεντόνι διπλόφαρδο, μεταξωτό με στάμπες]
@ Σύντροφε Τσαλ,
ΜΙΣΗ καλή απόφαση για τον τόπο είναι η προκήρυξη εκλογών – διότι το ίδιο κόμμα και ο ίδιος – αποτυχημένος – “Πρωθυπουργός” θα διεκδικήσουν τη νομή της εξουσίας (και με τέτοιους ψηφοφόρους, ποτέ δεν ξέρεις, άλλη μια κουτσουρεμένη τετραετία είναι εφικτή).
ΟΛΟΚΛΗΡΗ καλή απόφαση για τον τόπο θα ήταν η παραίτηση, με ρητή αναγνώριση (σεμνή και ταπεινή) της ανικανότητας να κυβερνήσει (ζητάω πολλά ε; )
Όσο για τους … άλλους δρόμους, αν αποφασίσει κάτι τέτοιο η Κεντρική Επιτροπή, πώς μπορεί ο σκαπανεύς να μην ακολουθήσει…; μόνο να με το πείτε από νωρίς, να πάω για boxercise στο γυμναστήριο (μαχητική ετοιμότης) και να κρύψω τη συλλογή μικροαστικής τέχνης μου σε ασφαλές μέρος (ποτέ δεν ξέρεις).
@ μη εν Χριστώ αδελφέ Batcic
Έγραψες! Παραδέχομαι το λογικό μου λάθος στην τελευταία πρόταση. Και συνεχίζω:
Οικολόγοι – Πράσινοι: ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙ
Αιτιολογία: Διακυβέρνηση είναι και η οικονομία, και η παιδεία, και η δημόσια τάξη και ασφάλεια.
Ο επόμενος;!
@ Civil
καλωσήρθες (μάλλον συνάδελφε)
Σωστά το θέτεις το θέμα. Οι λόγοι που δεν αναφέρθηκα ΚΑΙ σε αυτό το ατόπημα του “Πρωθυπουργού” είναι οι εξής:
- δεν έχω διαβάσει το σχέδιο ΠΔ, και δεν γνωρίζω τι ακριβώς γράφει,
- στηρίχθηκα στο διάγγελμά του, στο οποίο “βασικός ένοχος” για τη διενέργεια κατονομάζονταν το “κλίμα εκλογολογίας” … (sic)
- με δεδομένο ότι η εξαίρεση του 41.2
ξεχειλώθηκε, αντί να ερμηνεύεται στενά, δεν θα με εξέπλησσε αν, με ασκήσεις βασικής καζουιστικής, εθεωρείτο άλλο θέμα ο προϋπολογισμός και άλλο η οικονομική κρίση.
Δε ξέρω αν ο Πάκης είχε λόγο ή όχι. Και δε με ενδιαφέρει … άλλωστε, μετά τις πατάτες του στην υπόθεση “Βασικός Μέτοχος”, δεν τον έχω και σε ιδιαίτερη υπόληψη.
Το ότι ο Καρατζαφιόζης φαίνεται να έχει πιάσει το μήνυμα (ή να είναι ο μόνος που σπάει την ομερτά) με ΤΡΟΜΑΖΕΙ.
Σεπτεμβρίου 3, 2009 at 10:45 πμ
Δεν ξέρω τι “εθνικό” λόγο θα επικαλεστεί ο τέως “καταλληλότερος” για τις πρόωρες εκλογές, αλλά νομίζω αυτό είναι το τυπικό μέρος του ζητήματος. Το ουσιαστικό είναι πως η ζοφερή κατάσταση της οικονομίας δεν επιτρέπει την κατάρτηση προϋπολογισμού αποδεκτού από το διευθυντήριο των Βρυξελλών και τον σενιόρ Μαμούνια. Μην ξεχνάμε πως αυτές οι εκλογές δεν επισπεύονται για μερικούς μήνες, όπως οι προηγούμενες, αλλά για 2 χρόνια ολόκληρα χρόνια. Αν δεν υπήρχε η πίεση έξωθεν, με νύχια και δόντια θα παράτειναν το βιο της κυβέρνησης, ελπίζοντας να αναστρέψουν το αρνητικό κλίμα κάποια στιγμή, αν όχι πραγματικά, τουλάχιστο επικοινωνιακά (όπως το καταφέρανε το 2007). Παραπέμπω και στο άρθρο του σ. Κούλογλου, που κινείται στο ίδιο κλίμα.
Ο Καραμανλής παραδίδει την καυτή πατάτα στον Παπανδρέου
Εμένα αυτό που με ανησυχεί περισσότερο δεν είναι νέα κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ (το πιο πιθανό) ή ΝΔ (πολύ λιγότερο πιθανό) αλλά η συνεχιζόμενη άνοδος της ακροδεξιάς, που ξεκίνησε στις Ευρωεκλογές του Ιουνίου. Όχι μόνο μέσα από ενίσχυση των καθαυτό ακροδεξιών “συνιστωσών”, με μεγαλύτερη το ΛΑΟΣ, αλλά με γενικευμένη δεξιά στροφή των πολιτικών κομμάτων, με αφορμή τα προβλήματα με τη μετανάστευση και την ασφάλεια. Αλλά και την κακή οικονομική συγκυρία, αφού ιστορικά σε περιόδους ισχνών αγελάδων οι μάζες συνηθέστερα συντηρητικοποιούνται αντί να ριζοσπαστικοποιούνται.
Καλώ λοιπόν το λαό σε ΕΝΙΑΙΟ ΜΕΤΩΠΟ κατά των αντιλαϊκών δεξιών πολιτικών, όπως περιγράφει ο σ. Πουλιόπουλος.
Τα Λαϊκά Μέτωπα και η προλεταριακή πολιτική
Σεπτεμβρίου 3, 2009 at 11:36 πμ
Τελικά ούτε ο Καρατζαφέρης το’ πιασε, άλλο του έμεινε… παίρνει πάντως πόντο, γιατί ήταν πολύ κοντά, αλλά δεν είδε το προφανές. Κατά τ’ άλλα omerta, την ώρα που κουρελιάζεται ο καταστατικός χάρτης της χώρας…
Σεπτεμβρίου 3, 2009 at 6:35 μμ
με τόσους νομικούς και δικεόρους και επαναστάτες ξεσπαθώνοντες κατά τών πτωχών υαλικών εδωμέσα, τι να πω κι εγώ τώρα…
συντάσσομαι με όλα τα ανεφερθέντα “μη”, και τα διπλόφαρδα μεταξωτά με στάμπες (που δεν τα πάω και με τίποτα…προτιμώ τα μονόχρωμα δλδ…)
και : σύντροφε Τσαλ : οποία σύμπτωσις να θυμηθούμε σήμερα και οι δυο τον Πουλιόπουλο (σάς έγραψα τουτέστιν και αλλού -)
καλό μας κουράγιο – για τίς μπούρδες πουχουμε ν’ ακούσουμε ένα μήνα τώρα (εγώ λέω να πάω τ ώ ρ α διακοπές
)
Σεπτεμβρίου 3, 2009 at 7:33 μμ
@ δικηγόρε
προφανώς οι εκλογές θα σας χάλασαν το πρόγραμμά ( στο Exel από ότι πληροφορήθηκα!) για τα σαββατοκύριακα και μου αναστατωθήκατε
Υ.γ χαχα ο πίνακάς κορυφή!
2ο Υ.γ με την συνταγή του γαλατομπούρεκου τι θα γίνει? (είδα ετικέτα “συνταγές” και το θυμήθηκα)
Σεπτεμβρίου 3, 2009 at 7:37 μμ
@Τσαλ
δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο.
Η άνοδος της ακροδεξιάς (με κύριο εκπρόσωπο το ΛΑΟΣ) έχει πάψει να είναι απλά ανησυχητική, προσωπικά με τρομάζει.
Σεπτεμβρίου 4, 2009 at 11:54 πμ
Πφφφ…
Προτείνω παλινόρθωσιν του Βασιλέως (Θα εξηγηθώ παρακάτω).
Εις το Βασίλειον του Κάρολου – Γουσταύου ΙΣΤ’ αι εκλογαί βουλευτικαί – νομαρχιακαί – δημοτικαί, γίνονται την ίδια μέρα κάθε τέσσερα χρόνια (κάθε τρία χρόνια μέχρι το 1994). Τρεις κάλπες (μπλε – λευκή – κίτρινη και τέρμα. μπαμ – μπαμ).
(Σε αυτό το σημείο ο Βασιλεύς αναφωνεί Sverige! Και το πόπολο “Χουρά” τετράκις, αντί τρις όπως πράττουν εις την υπέργηρην Αλβιώναν).
Τι εθνικοί γκαλοπίστικοι λόγοι για πρόωρες εκλογές και τοκετούς και αηδίες.
Εάν μας χαλούν οι Γλυξβούργοι, προτείνω να ορισθεί ο Κάρολος Παπούλιας Βασιλεύς ως Κάρολος ο Α’ ο Παπουλεύς.
Αι τρεις κάλπαι θα είναι χρώματος κυανού, λευκού και μελιτζανοτυρκουαζπετρόλ.
- Ζητώ η Ελλάς!
- Ζήτωωωω! (εξάκις διότι είμεθα Μεσόγειοι και πληθωρικοί).
Σεπτεμβρίου 4, 2009 at 3:12 μμ
@ Κομμαντάντε Τσαλ,
Το δεύτερο λίνκι, άκρως διαφωτιστικό (και καθοδηγητικό μη σε πώ).
Επί της ουσίας δε διαφωνούμε. Το πόστ αυτό σχετιζόταν λίγο περισσότερο με τους τύπους για δύο λόγους:
ι. Ο γράφων, δυστυχώς ή ευτυχώς, είναι ταπεινός υπηρέτης της Θέμιδος (όχι της Μπαζάκα, της άλλης)
ιι. Αν οι πολιτικοί μας δεν πιάνουν τους τύπους, φαντάσου πόσο πιάνουν την ουσία.
@ Civil
Μήπως η πρώτη φορά θα’ναι? Δες εδώ!
@ Θεία Χάρις
Καλό κουράγιο, όπως σωστά το έθεσες.
@ Τουρνεδόρε.
Στην πραγματικότητα, με βόλεψε αυτό το σχέδιο του Βουβαλόπαιδος, διότι έπρεπε να πάω Ελλάδα εκείνη την περίοδο.
ΥΓ: μην είσαι ανυπόμονος! Τώρα έχουμε εκλογικές ζυμώσεις, που να προλάβω να ζυμώσω!
ΥΓ2: Excel σε είπε το ΑΘΛΙΟ, ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΚΟΚΟΥΡΕΜΕΝΟ ΓΚΡΙΦΟΝ της Φλάνδρας, που έτσι και την πιάσω απ’την καούκα, δε θα της μείνει τρίχα; (Word είναι η λίστα).
Σεπτεμβρίου 4, 2009 at 3:32 μμ
@ Pølse
1. Κατ’ αρχάς, ζήτωσαν η ΑΜ Βασιλεύς Κάρολος Γουσταύος ο ΙΣΤ, η ΑΜ Βασίλισσα Σύλβια, η ΑΒΥ πριγκήπισσα του στέμματος Βικτωρία δούκισσα της Västergötland, ο ΑΒΥ πρίγκηψ Κάρολος Φίλιππος δουξ της Värmland, και – λαστ μπατ νοτ λιστ – η ΑΒΥ πριγκήπισσα Μαγδαληνή, δούκισσα Hälsingland τε και Gästrikland (ΚΑΙ τα γκομενάκια αυτών Daniel Westling & – ο συνάδελφος – Jonas Bergström).
2. Μιλήσατε, όπως πάντα, με τη φωνή της σωφροσύνης. Αληθώς, η παλινόρθωσις της βασιλείας (ή και μοναρχίας, δε θα τα χαλάσουμε) μόνο καλό θα έκαμε εις τον τόπον. Πέρα απ’ την αποφυγή θλιβερών καταστάσεων όπως αυτές οι βουβαλοεκλογές:
- τα οφέλη για τον τουρισμό θα ήτο υπέρογκα! Leave/live your myth in Greece! Όλες οι πλούσιες τσουραποαμερικανίδες θα έρχονται εδώ προς άγραν πριγκηποπαίδων!
- θα παταχθεί η ανεργία! Προσωπικό αυλής, έπαυλης, σταβλάρχης, αλήτες-ρουφιάνοι-δημοσιογράφοι σε κοτσομπολίστικα περιοδικά τύπου Sex och hure και δε συμμαζεύεται.
- θα ανεβή το prestige της χώρας! ΆΛλο είναι να στέλνεις σε διάσκεψη κορυφής το Σαρτζετάκη, και άλλο τον Βασιλεύν!
3. Παρόλαυτά, ο Παπουλεύς δε μου κάθεται καλά ως βασιλεύς. Λίγο η Μετσοβίτικη καταγωγή του, λίγο το σοσιαληστικό παρελθόν του, απορρίπτεται. Με τη σειρά μου θα πρότεινα, μια που στη Σουηδία δε πρόκειται να δουν χαϊρι (και που ξανά Δανούς ευχαριστούμε δε θα πάρουμε), να μας έλθουν οι Madeleine με τον ολοκαίνουργιο αρραβωνιαστικό της. Ελπίζω να μεσολαβήσετε δια τα δέοντα.
Σεπτεμβρίου 4, 2009 at 4:29 μμ
Αγαπητέ Δικηγόρε…φταίω εγώ τώρα να αρχίσω τα “1-1-4, 1-1-4″ ;;;;
Ρε σεις, αλήθεια το λέω…πόσες εκλογές πια να αντέξουμε; Πόσο κουρέλιασμα του καταστατικού χάρτη; Πόσο πια;;;
Σεπτεμβρίου 4, 2009 at 6:26 μμ
Από τα Α. και Β συνάγεται ότι:
Ο «Πρωθυπουργός» είναι καζουιστής (βαφτίζει εθνικό λόγο ό,τι του κατέβει), ευθυνόφοβος (φοβάται να κυβερνήσει την τετραετία που, καλώς ή κακώς, του έλαχε) και εν τέλει ανίκανος να κυβερνήσει (αν ένα κλίμα εκλογολογίας τον βγάζει από τα νερά του), ο δε αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης τουλάχιστον καταχραστής των θεσμών (διότι το Σύνταγμα θέλει συναίνεση στην εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας).
Τι να μη ψηφίσω λοιπόν, ξέρω… τι να ψηφίσω, αγνοώ.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΤΣΙ!!!
και ας σας τα πω απο την πλευρα ψηφοφορου ΝΔ
και να συνεχισω εδω την κουβεντα που ξεκινησα στον ομογαλακτο Τσαλαπετεινο.
Ας πουμε λοιπον πως απο παντα ψηφιζα ΝΔ, αλλα με το Μητσοτακεικο σημειωτεον εκ γεννηθεις εβγαζα φλυκταινες,
-ας πουμε οτι αν δεν εχεις αριστερες καταβολες αριστερος δεν γινεσαι διοτι ετσι ειμαστε μεγαλωμενοι στην Ελλαδα -και τουμπαλιν βεβαιως
-ας πουμε οτι ειχα ως αλλοθι πως δεν θα τους ψηφισω αν δω εστω και εναν απο το Βατοπαιδι στα ψηφοδελτια
και να που παραιτηθηκε ο Βουλγαρακης και δεν εχω τωρα αλλοθι
-ας πουμε επισης πως εχω την εστω και υποτονική ευφυια να μου κοβει ποσο οπορτουνιστικη ντεκανταντζα ειναι το Λαος..
κι ας πουμε οτι δεν εχω αλλη επιλογη
παρα να πω
“οκ τωρα το κομα χρειαζεται συσπειρωση θα το ξαναψηφισω….”
και μετα
ερχεται το απογευμα οπου μετα απο μια ελεεινη μερα
καθομαι να πιω τον καφε στη βεραντα μου
και να αποτελειωσω ΤΟ ΘΕΜΑ (χρονια ειχα να το παρω αλλα η εφημεριδα που παιρνω μοιραζε τη Βισση με την οποια επισης σεληνιαζομαι).
Καθομαι λοιπον να το τελειωσω για να το πεταξω επιτελους γιατι απο αρχη δεν πεταω αδιαβαστη εφημεριδα
…και διαβαζω ενα αρθρο -αρκουντως κιτρινο ειναι αληθεια -για τον υιο Βαρβιτσιωτη…την πολυτελεστατη θαλαμηγο του τις μοντελες κλπ ..
…Σαν τη Λερναια Υδρα ενα πραγμα οι προσωποπληγες αυτου του κομματος
κι αναρρωτιεμαι
ως ποτε οι θωκοι θα ειναι κληρονομικοι
αλλα και οι νεοι πολιτικοι, οι απλοι φιλοι και συναδελφοι (τυπου Στυλιανιδης ,Κοντος ,Τζαμτζης και κατι μοιρακεια προισταμενοι-προσωπικοι μου φιλοι ολοι , θα ξεχνουν απο που ξεκινησαν και θα συναγωνιζονται στην ξιπασια τους νεοπλουτους που πνιγουν το μονο κομμα που με εκφραζει ιδεολογικα…
και τοτε θυμαμαι που μου ειπε ο Τσαλ -με κεφαλαιο , “μεγαλη κουβεντα μη λες μεγαλη μπουκια φαε…”
εγω τη λεω λοιπον τη μεγαλη κουβεντα μια και ετσι κι αλλιως απο μπουκιες κανω διαιτα
μονιμως
-σκεφτομαι πολυ σοβαρα να μη ψηφισω
και γιατι δεν εχω αλλη επιλογη
αλλα
και γιατι δε θελω να τους κανω τη χαρη..
ολα τα αλλα τα εχω πει σε μενα στις ευροεκλογες και δυστυχως δεν παιρνω τιποτα πισω…
Ο Κ.Κ. αν και πιστευω οτι διακατεχεται απο τις καλυτερες διαθεσεις στερειται πολιτικου ενστικτου
-αυτο δεν ειναι κληρονομικο,
και οι επιλογες του ηταν ολοθριες ..
και φταιμε και μεις που ολοι οσοι ανηκουμε σε αυτον το χωρο μολις πιασουμε ενα ποστο
θελουμε τη χλιδα την προκλητικη ..
δεν ξερω ποιο θα ηταν ενα καλο μαθημα
οπως σας το εχω ξαναπει
-θεωρω οτι στη χωρα μου συχνα διατελλω υπο διωγμον
και ειμαι μια τριτοκοσμικη φιλοξενουμενη
ετσι αυτη τη φορα το μονο που απεριφραστα μπορω να δηλωσω
ειναι πως ειμαι βαθυτατα απογοητευμενη..
και για ενα ευχαριστω τω Θεω
-για το οτι εχω αποκατασταθει επαγγελματικα και πρεπει να καταλαβουν
οτι δεν τους εχω αναγκη αλλα με/μας εχουν
γι αυτο ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ!
οταν το καταλαβουν αυτο οι Γονοι ισως κατι αλλαξει..
-συγγνωμη για το σεντονι
Σεπτεμβρίου 4, 2009 at 6:31 μμ
Κυνοβολευτική Δικτατορία.
Και ξέρω ορθογραφία.
Σεπτεμβρίου 4, 2009 at 7:02 μμ
http://redtalisker.blogspot.com/2008/12/blog-post.html
..και εχουμε συμφωνησει κι αλλες φορες
εδω εχω δανειστει λινκ σας .
Σεπτεμβρίου 5, 2009 at 9:02 μμ
Στο “σουηδικό” πολιτειακό μοντέλο που προτάθηκε ανωτέρω εγώ αντιπαραθέτω… μπολσεβικικό μοντέλο, πιο οικονομικό και χωρίς… Αρναούτηδες! Αφήνω το σ. Βλαδιμήρ Ίλιτς να μαγέψει τα πλήθη.
Όχι κοινοβουλευτική δημοκρατία – η επιστροφή σ’ αυτήν από τα συμβούλια των εργατών αντιπροσώπων θάταν ένα βήμα προς τα πίσω – αλλά δημοκρατία των συμβουλίων των αντιπροσώπων των εργατών, των εργατών γης και των χωρικών σε όλη τη χώρα, δημοκρατία διαρθρωμένη από τα κάτω προς τα πάνω.
Κατάργηση της αστυνομίας, του στρατού και της γραφειοκρατίας.
Οι αμοιβές των υπαλλήλων, που πρέπει να εκλέγονται και νάναι σε οποιαδήποτε στιγμή ανακλητοί, δεν πρέπει να ξεπερνάνε το μέσο ημερομίσθιο ενός μέσου εργάτη.
Για το μόνο δε εν ζωή Σουηδό που είμαι διατεθημένος να ζητωκραυγάσω, είναι… το νέο μεταγραφικό απόχτημα Μπίερσμπιρ, αν καταφέρει να νοικοκυρέψει την άμυνα των τριφυλλοφόρων, η οποία παραμένει διάτρητη μετά την αποχώρηση του συνσκανδιναυού Χένρικσεν.
Σεπτεμβρίου 6, 2009 at 3:13 μμ
@ Ερυθρόδερμο Μπαλόνι:
Καλωσόρισες πάλι! Διακοπές τέλος; ΥΓ: θα με μισήσεις το ξέρω, αλλά το 1-1-4 έχει αλλάξει. Τώρα είναι 1-2-0. Άλλα έξι άρθρα, στην ίδια τιμή…
@ Τάλισκερ
Ένα απ’τα ωραιότερα σχόλια-ποταμούς σου. Χαίρομαι που συμφωνήσαμε δύο φορες – και εν προκειμένω αλλά, απ’το ηθικό βάθος ενός μετανοημένου-αμετανόητου ψηφοφόρου του τιμημένου ΚΚΕ, θα σας μαλώσω:
- είναι δυνατόν ένας καλιεργημένος και σκεπτόμενος άνθρωπος σήμερα να ψηφίζει ΝΔ; Τη ΝΔ του βουβαλόπαιδος; Τη ΝΔ του Πολύδωρος; Τη ΝΔ του Βουλγαράκη συν γυναιξί και πενθεροίς; Του ηθικού και του νόμιμου εν γένει;
- στην πρώτη κουτσουρεμένη τετραετία πίστεψα ότι το πρόβλημα της ΝΔ ήταν απλώς προσωποπαγές. Είχαν χρόνια να πάρουν την εξουσία (δε μετράω Τζανετάκη – Επίτιμο Οξαποδώ), είχαν χρόνια να φάνε, μεγάλωσαν και οι γόνοι των βαρόνων-καρχαριών, πέσαν με τα μούτρα στη μαρμίτα, τόσα χρόνια αντιπολίτευση, μάζεψαν κάθε καρυδιάς καρύδι κοκ.
- ΑΛΛΑ ΔΕΝ είναι έτσι. Το πρόβλημα της ΝΔ – της δεξιάς εν όλω, και το ΠΑΣΟΚ μέσα – είναι ΔΟΜΙΚΟ. Όταν ευαγγελίζεσαι και πιστεύεις στον φιλελευθερισμό στο “αόρατο κωλόχερο” (©
συκοφάγοςτσαλαπετεινός) της αγοράς, στην κοινωνική και εργασιακή ζούγκλα, και αυτά θα κάνεις, και χειρότερα… και τα χειρότερα έρχονται.- τέλος, δε συμφωνώ ότι δε μπορούμε να ξεφύγουμε απ’τις κομματικές ανοησίες των γονιών και των παπούδων μας. Το “αμαρτίες γονέων παιδεύουσι τέκνα” και τα λοιπά παπαδίστικα (και) στα οποία ερείδεται αυτή η ελληνική παραδοσιολαγνεία, είναι κόκκινο πανί για τον μπλόγκερ
@ αντιδραστικέ σεξουλιάρη:
1. Καλωσόρισες!
2. Κτηνοβατευτική Δημοπρασία
(και γράμματα γνωρίζουμε και οι δυό, σαφώς)
@Κομμαντάντε
Φοβάμαι ότι, χωρίς την κατάλληλη παιδεία, οι Αρναούτηδες θα αλώσουν και το μπολσεβίκικο μοντέλο – και χωρίς τα μοντέλα Madeleine-Jonas. Δεν ξέρω αν είναι αυτή η απαρχή μιας σοσιαλιστικής κοινωνίας. Αλλά όπως πάντα, πιστός στο μότο του Λένιν (να μαθαίνεις, να μαθαίνεις, να μαθαίνεις), ευχαριστώ για το λίνκι.
Τριφυλλοφόρος εσείς, Oh mon Dieu! Χαθήκαν οι τίμιες και πτωχές ομάδες και συμφύρεσθε με τους πλουτοκράτες Βαρδινογιαναίους και Σια; Μήπως ξέρετε και την κα Μαριάννα;
Υπάρχουν και άλλοι σουηδοί που αξίζουν ζητοκραυγών (δεν παίζει ακόμη ο Τomasson? o Pontus Farnerud?)
Σεπτεμβρίου 6, 2009 at 6:07 μμ
οποία σύμπτωσις γενεών.
Και εγώ ξέρω ακριβώς τι να μην ψηφίσω.
Σεπτεμβρίου 6, 2009 at 9:32 μμ
Για την αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας, την πατρότητα της φράσης “κωλόχερο της οικονομίας” την έχω κατοχυρώσει εγώ, χωρίς κλοπιράιτ βέβαια, ούτε πατέντες, ούτε συμφωνίες NAFTA, αυτά είναι γιάνκικα τερτύπια. Υπάρχει και η παραλλαγή της “κουλόχερο της οικονομίας”, που παραπέμπει στο τζογαδόρικο χαραχτήρα της καζινοοικονομίας.
Παιδεία, ασφαλώς. Μπορεί όμως να προσφερθεί καλή παιδεία για όλους μέσα από το υπάρχον σύστημα; Μόνο με προσωπική προσπάθεια, που και πάλι δεν είναι ισότιμα εφικτό για όλους. Συμπαθώ τους αναρχικούς αλλά δεν πιστεύω πως μόνο με μεμονωμένες ατομικές προσπάθειες μπορεί να αλλάξει ο κόσμος. Διαφωνώ και με τους… αρχειομαρξιστάς, που λέγαν πρώτα διάβασμα, μετά επανάσταση! Αυτά πρέπει να γίνονται παράλληλα. Οι επαναστατικές ευκαιρίες προκύπτουν αλλά και δημιουργούνται σε μεγάλο βαθμό. Ξεκινάμε τον αγώνα με ό,τι καλύτερο έχουμε και στην πορεία καλύπτουμε ατομικά και συλλογικά κενά. Όπως άλλωστε έλεγε και ο κομαντάντε Τσε, η πραγματική επανάσταση γίνεται αφού έχει καταληφθεί η εξουσία!
Όσο για τα ποδοσφαιρικά φρονήματα δε συνδέονται με ταξικά κριτήρια, ιδιαιτέρως όταν έχουμε να κάνουμε με επαγγελματικά σωματεία – Α.Ε. Πριν το “βρώμικο 89″, εστήριζα την ομάδα του Κόκκινου Στρατού, CSKA. Με οικογένειες καπεταναίων δεν έχω σχέσεις, εκτός αν μιλάμε για καπετάνιους σε παρτιζάνικες μιλίτσιες.
Σεπτεμβρίου 7, 2009 at 12:13 μμ
Την πατρίδα μου ονομάζεις Καφρολάνδη ωρέ? Ξέρεις τι ήταν οι Κάφροι? Ξέρεις πόσο αίμα έχυσαν οι Κάφροι για να υπερασπίσουν τις τίμιες αλυσίδες που θέλανε να σπάσουν και τον φυσικό πλούτο της γης τους απο τα αρπακτικά;
Οι Κάφροι, αγαπητέ, δε θα ξεπουλάγανε τον πλούτο της πατρίδας τους για ένα κομμάτι ψωμί!
Κατά τα άλλα και μένα με βόλεψε η ημερομηνία, καίτοι θα χάσω ένα θέαμα χορού για το οποίο είχα ήδη αγοράσει εισιτήριο. Από την άλλη, θα προτιμούσα να μη με είχε βολέψει για να μην ξαναμπαίνω σε διλήμματα. Αναρωτιέμαι πόσο εφικτό είναι να αλλάξει κανείς υπηκόοτητα…
ουφ!
[Ρεμάλι εκπαιδευτικέ, μου αρέσει που μαθαίνεις γρήγορα!]
Σεπτεμβρίου 8, 2009 at 10:38 πμ
@ Δήμητρα,
Μακάρι να είναι γενικό αυτό το γεφύρωμα, και οι (λίγο) μεγαλύτεροι να μη λακίσουν στις εύκολες λύσεις του δικομματισμού καθώς πλησιάζει η αποφράς μέρα, όπως συνηθίζουν!
Είδες η ΝΔ;! Γεφύρωσε το χάσμα των γενεών και άνευ ξενοδοχείων
@ Τσαλ
Ειλικρινά είχα την εντύπωση ότι το είπε το άλλο πτηνό. Θα επανορθώσω. Αφού δε διεκδικείς άδειες, δικαιώματα κτλ, φτηνά τη γλίτωσα. “Ξεκινάμε τον αγώνα με ό,τι καλύτερο έχουμε και στην πορεία καλύπτουμε ατομικά και συλλογικά κενά”.
άντε λοιπόν, ας κάνουμε… απογραφή!
Η Μαριάννα σε παρτιζάνικες μιλίτσιες; Φρίξον ήλιε, έγινε και αυτή η φιλανθρωπία της μόδας;
@ Καφροκούταβο,
Δεν έκανε αγώνες αυτή η κυβέρνηση; Τόσα παιδιά προίκισε, τόσα μοναστήρια στήριξε, τόσες 35χρονες διόρισε ή άλλως πώς ευχαρίστησε, τόσες δικαστικές υποθέσεις έκλεισε, τόσους ανθρώπους έστειλε για τουρισμό στο Μόναχο, τόσα βλαπτικά δια το περιβάλλον δένδρα έκοψε, τόσα malls έβαλε στα σκαριά. Εμμένω στο χαρακτηρισμό μου.
Είναι πολύ εύκολο να αλλάξει κανείς υπηκοότητα – αν έχει συμπληρώσει, στο χωριό σου, πέντε χρόνια διαμονής. Αλλά, ως γνωρίζεις, οικονομικώς δε σε συμφέρει.
[έτσι και συνεχίσεις να διαφθείρεις τίμια ρεμάλια στην προβοκάτσια, θα σε βάλω φίμωτρο, σε προειδοποιώ]
Σεπτεμβρίου 8, 2009 at 12:45 μμ
Ολοκληρώνοντας την… αρχαιολογική έρευνα στα αρχεία του πτηνολογίου μας, επιβεβαίωσα πως είχα καταγράψει πρώτος την ιστορική φράση στις 28 Ιούνη ενώ ο συγκάτοικος συκοφάγος, αναγνωρίζοντας την προφανώς ως ρητορικό θέσφατο, την αναπαρήγαγε στις 7 Αυγούστου.
Αλογομούρια απογραφή (ecofin) που συνοδεύτηκε από αναθεώρηση του ΑΕΠ λαμβάνοντας υπόψη τα μη δηλωμένα έσοδα των… οίκων ανοχής; Μακριά από μας, εμείς είμαστε ηθικά στοιχεία!
Σεπτεμβρίου 8, 2009 at 7:14 μμ
τι να πω
τους μεγάλους έτσι κι αλλιώς δεν τους περιμένεις να κάνουν την υπέρβαση.Να κάνουν κάτι καλύτερο.
Ας πούμε πως είναι κολλημένοι .
Αυτοί οι λίγο πιό μικροί, μπορείς να μου πεις, γιατί δεν είναι διαφορετικοί;
Μ’ αυτό σκάω εγώ.
δ
Σεπτεμβρίου 8, 2009 at 8:48 μμ
@ σ. Τσαλ,
Αχ, αυτή η σεμνή συστολή νεαρού κνίτου – η όχι και τόσο διαφορετική από την του κατηχητόπουλου τοιαύτη – μπροστά στους “οίκους ανοχής” (κοινώς μπορντέλα)! Είναι, φαντάζομαι, ικανή να προκαλέση τροπικούς μουσώνας εις τας συντρόφισσας του Φεστιβάλ της ΚΝΕ Οδηγητρίας (εεεε Οδηγητού ήθελα να είπω, η Παναγία είναι Οδηγήτρα – και Δεξιά).
Ξεχνάτε όμως, επιτρέψατέ μου, σύντροφε, ότι το από τοιαύτα υποκείμενα απαρτιζόμενο λούμπεν προλεταριάτο, αμφιταλαντεύεται επικινδύνως μεταξύ της επανάστασεως του προλεταριάτου και της αντίδρασης σε αυτήν ως πληρωμένο όργανο του συστήματος.
Δι΄αυτόν ίσως τον λόγον θα έπρεπε το κίνημα και υμείς προσωπικώς να πλησιάσετε λίγο περισσότερο τας ιερόδουλας (πουτάνες), μαστρωπούς (νταβατζήδες – όχι εκείνους του Μπαϊρακτάρεως) τραβεστί και τρανσέξουαλ. Όπως εν Κούβα …
Σεπτεμβρίου 8, 2009 at 8:51 μμ
@ Δήμητρα,
Με κίνδυνο να ακουστώ cliché, νομίζω ο πολιτικός ευνουχισμός των “λίγο πιο μικρών” οφείλεται στο φαινόμενο G700 … η μεγαλύτερη νίκη της προηγούμενης γενιάς έναντι στην επόμενη. Άντε να γίνεις επαναστάτης (με αιτία) όταν μένεις μέχρι τα 35 στο πατρικό σου – και μετακομίζεις όταν παντρευτείς – σε σπίτι που αγόρασαν οι γονείς και τα πεθερικά σου!
Τούτων δοθέντων, η ψήφος στο δικομματισμό είναι πταίσμα!
Σεπτεμβρίου 9, 2009 at 9:01 πμ
Η κομματική ατζέντα για την αρχαίοτερη εργατική συντεχνία περιλαμβάνει τα εξής :
- Μαχητικός συνδικαλισμός των εργατών και εργατριών στη βιομηχανία του έρωτα, και εκπροσώπηση στο Ανώτατο σοβιέτ
- 100 ευρώ βασικό μεροκάματο (με ανάλογη αναπροσαρμογή στις βίζιτες)
- Πλήρης σύνταξη στα 40 (35 με ανήλικα τέκνα)
- Κοινωνικοποίηση των οίκων ανοχής όταν ωριμάσουν οι συνθήκες, υπό την αιγίδα του αρμόδιου κομισάριου
- Τοποθέτηση των νταβατζήδων και τσατσάδων σε θέση διαχειριστών (μάνατζερ) των οίκων, με απολαβές όχι μεγαλύτερες από το μέσο μισθό κομματικού γραφειοκράτη.
- Κουπόνια στο λαό για επισκέψεις στους οίκους, από τα κατά τόπους σημεία διανομής της εργατικής εστίας (μαζί με τα κουπόνια βιβλίων, δημοσίων θεαμάτων και κοινωνικού τουρισμού).
ΥΓ: Χωρίς γραμμή… κνίτης δε γαμεί.
ΥΥΓ: Συντρόφισσα προλετάρισσα, αν απεργήσεις χάθηκα.
Σεπτεμβρίου 17, 2009 at 2:45 μμ
[...] δημοκρατίας προκήρυξε εκλογές επικαλούμενος το μέγα εθνικό ζήτημα. Θαρρείτε επειδή φοβήθηκε πως όσο το καθυστερεί, τόσο [...]
Σεπτεμβρίου 17, 2009 at 6:56 μμ
Κομμαντάντε,
Σας ανακαλώ εις την Μαρξιστικήν Ορθοδοξίαν και τάξιν: τι ακριβώς παράγουν οι Μάνατζερ αυτοί, ουτωσώστε να δικαιολογούν την ύπαρξίν τους σε μια σοσιαλιστική και μετέπειτα κομμουνιστική κοινωνία; Την υπεραξία της εργασίας των ιεροδούλων δεν καρπώνονται;
Σεξ χωρίς μεσάζοντες* – τώρα!
(περιέργως πώς, ο ώριμος καπιταλισμός αμερικανικού τύπου έχει την ίδια απέχθεια προς τους μεσάζοντες, δι’άλλους λόγους: γουγλίσατε “cut the middleman“!)
Σεπτεμβρίου 18, 2009 at 8:22 πμ
Παρακολούθησες το διάγγελμα;
Σε θαυμάζω…
Ο πραγματικός λόγος που προκηρύχτηκαν εκλογές είναι γιατί τελείωσε ο καφές στο Μαξίμου.
Σεπτεμβρίου 18, 2009 at 2:15 μμ
Στην Ελλάδα ζούμε, όλοι ξέρουν τι να μην ψηφίσουν (“όλοι τα ίδια σκ@τα είναι”,”όλοι κλέβουν”,”όλοι κοιταν την καρέκλα τους”,”τους βαρέθηκα όλους”,”δεν πάω ρε να ψηφισω”,”θα ψηφίσω μικρό κόμμα”,μπλα μπλα μπλα) αλλά κατά ένα μαγικό τρόπο ή ΝΔ ή ΠΑΣΟΚ θα βγει. Κάνω λάθος ;
Συμφωνώ βέβαια 100% μαζί σου, πολύ καλή ανάλυση αλλά δεν χρειαζόταν φτάνει να τους ακούσεις έστω και μία φορά Κωστάκη και Γιωργάκη για να καταλάβεις που έχουμε μπλέξει και πιο είναι το επιδιωκώμενο κέρδος τους, Η ΕΞΟΥΣΙΑ. Είναι τοοοοόσο γλυκιά που απο το ΛΑΟΣ μέχρι τους Οικολόγους Πράσινους όλοι κάτι προσπαθούν να γλείψουν (καλέ κυρία δώστε και σε μας).
Κοινώς
Το αδιέξοδο
Του αδιεξόδου
Το αδιέξοδο
Ω αδιέξοδο
Εναλλακτικά
Η αλλαγή
Της αλλάγης
Την αλλάγη
Ω αλλαγή
Υποχρεωτικά
Η δημοκρατία
Της δημοκρατίας
Την δημοκρατία
Φτου ξε-ελευθερία
Σεπτεμβρίου 18, 2009 at 5:05 μμ
Κε καμηλιέρη – καλοσωρίσατε στο φτωχικό μας.
Το παρακολούθησα, η μαζοχιστική μου φλέβα είναι γνωστή (χρόνια φίλος της Κρότ).
Το playstation δε συνοδεύεται από καφέ. Πίτσες και κοκακόλες τέλειωσαν.
@ Οh les beaux jours,
Εγώ δε ζω στην Ελλάδα και Γιωργάκη-Κωστάκη μόνο στην Ελληνοφρένεια ακούω συνήθως! Επίσης, έχω χρόνια (από τότε που ήμουν μικρό και ηλίθιο) να το ρίξω στο δικομματισμό. Από το ποίημά σου συνεπώς κρατάω μόνο την τελευταία στροφή!